Kundeservice

Vi ønsker fornøyde kunder – og hjelper deg gjerne om du har spørsmål knyttet til produktet eller din bestilling.

Kontakt oss via e-post: kundeservice@deskcycle.no, eller benytt kontaktskjemaet nederst på siden.

Betaling og frakt

For privatpersoner skjer betaling med Visa eller Mastercard, gjennom betalingstjenesten Stripe.
Bedrifter vil kunne betale med Visa eller Mastercard, eller via faktura ved avtale.

Når bestillingen er gjennomført får du en ordrebekreftelse på mail.

Garanti

DeskCycle kommer med 1 års garanti.

Uavhentet pakke

Hvis du ikke henter din pakke fra postkontoret eller mottar pakken fra Posten, blir varen returnert til oss.
Vi vil da refundere ditt kjøp, minus fraktkostnader. Disse beregnes ut i fra hvor pakken sendes fra.

Privatkunder

Reklamasjon

Hvis det oppstår feil på produktet som følge av produksjonsfeil vil du kunne reklamere på kjøpet og få varen reparert eller motta en ny vare.
Reklamasjonstiden er henholdsvis 2 og 5 år, avhengig av hva slags del som er ødelagt på varen.

Har du spørsmål om problemer med din DeskCycle, ta kontakt via e-post.

Angrerett

Hvis du angrer på et kjøp hos oss og har handlet som privatperson, er det angrerettloven som gjelder.

Du kan returnere varen og få tilbake kostnaden for varen hvis du gir beskjed til oss via e-post innen 14 dager fra du har mottatt varen.

Du må selv betale for frakt når varene returneres til oss, og varene må sendes tilbake innen 14 dager fra angreretten har blitt benyttet.

Hvis varen er påført en verdireduksjon som følge av at varen har blitt brukt utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon – kan vi belaste deg som kunde for verdireduksjonen.

Angreretten gjelder kun ved forbrukerkjøp, og kan ikke benyttes av firma eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet.

Kontaktskjema

Kontakt

Sæther Solutions AS

Wilhelmsmyrveien 5B
7088 Heimdal

Org.nr.: 914838983 MVA