Kundeservice

Vi ønsker fornøyde kunder – og hjelper deg gjerne om du har spørsmål knyttet til produktet eller din bestilling.

Kontakt oss via e-post: nordic@strangebrew.no.

Betaling og frakt

Betaling skjer med Vipps eller med Visa/Mastercard. Er du bedriftskunde og ønsker faktura, ta kontakt.

Varer sendes normalt innen 2 virkedager. Vi sender via Posten og hvor lang tid frakt frem til deg tar er avhengig av hvor du bor.

Retur og angrerett

Dersom du i løpet av 14 dager fra du har mottatt produktet ønsker å heve kjøpet, kan du gjøre dette ved å ta kontakt med oss via e-post og oppgi at du ønsker å benytte deg av angreretten.

Angreretten gjelder kun når kjøpet er gjort av privatperson.

Garanti og reklamasjon

DeskCycle kommer med 1 års garanti.

Dersom du har mottatt en vare som er skadet, eller opplever av produktets kvalitet ikke er av en slik standard du forventer, ta kontakt med oss.

Ved kjøp som privatperson har du en reklamasjonsfrist på fem år, og kan kreve reperasjon, nytt produkt eller heving av kjøpet. En eventuell reklamasjon gjøres via e-post til nordic@strangebrew.no.

Uavhentet pakke

Hvis du ikke henter din pakke fra postkontoret eller mottar pakken fra Posten, blir varen returnert til oss. Vi vil da refundere ditt kjøp, minus fraktkostnader og et gebyr på 300 NOK eks. mva. Fraktkostander for retur beregnes ut i fra hvor pakken sendes fra.

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.

Kontakt

Strange Brew Nordic AS
Falkenborgvegen 9
7044 Trondheim
Org.nr.: 914838983 MVA